24/7 IT-support voor een naadloze gebruikerservaring
belgië's n°1 in Apple gebruikers support dankzij onze AAER-status
Dienst na verkoop
Gespecialiseerde teams staan tot uw beschikking voor een uitgebreide dienstencatalogus, inclusief ondersteuning en faciliteitenbeheer:
- beheer van incidenten op uw apparatuur, zonder eigen risico,
- met vervangings- en reparatiediensten;ondersteuning ter plaats en op afstand;
- uitgebreide garantie: SLA's op maat van uw behoeften;
- IT-ondersteuning: voor uw software en hardware;
- gebruikersondersteuning: Begeleiding bij verandering en vertrouwd raken met iOS/macOS-omgevingen.
wat je kunt verwachten als je Mac-apparaten gaat gebruiken
minder IT-beheerders nodig om Mac-gebruikers te ondersteunen dan PC-gebruikers
minder hulptickets vs PC
(wachtwoorden, software van derden, 2FA, Jamf, enz.)
minder cyberdreiginen gedetecteerd op Mac vs Windows
minder hardwareproblemen gemeld vs PC
Bron: Cisco Case Study by Jamf : https://www.jamf.com/blog/mac-in-the-enterprise-employee-choice
AppleCare for Enterprise
service en ondersteuning van de mensen
die Apple producten het beste kennen
AppleCare for Enterprise is een prioriteitsdienst voor reparatie en ondersteuning op locatie die 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar is. Het biedt dekking voor elke Mac, iPhone en iPad.
Met AppleCare for Enterprise werken de deskundige teams van Apple samen met die van jou om ervoor te zorgen dat je iPhone, iPad, Mac en Apple Studio Display probleemloos blijven werken. Apparaten worden met voorrang gerepareerd of vervangen en je medewerkers en helpdesk krijgen ongeëvenaarde ondersteuning.
AppleCare for Enterprise kan in grote volumes worden gekocht, met verschillende prijzen vanaf 200, 1000 en 5000 gedekte apparaten.
- De pools voor reparatie of vervanging van apparaten kunnen worden gebruikt voor elke andere oorzaak dan diefstal of verlies
- Het AppleCare for Enterprise-contract kan worden toegevoegd aan in aanmerking komende Apple apparaten die al zijn aangeschaft
- Extra IT-ondersteuning is beschikbaar door een AppleCare OS Support-contract aan te schaffen.
Technische ondersteuning waar je altijd op kunt rekenen.
Of je nu iPhone implementeert in je bedrijf of ondersteuning biedt voor Mac‑computers binnen je organisatie: AppleCare Help Desk Support biedt ondersteuning en advies vanuit de achterhoede voor je personeel aan het front.
Econocom Support
Met ons toegewijde Apple Practice-team en zeer geaccrediteerde experts weet Econocom hoe het de waardevan het Apple-ecosysteem kan benutten en kan het Apple-producten configureren, implementeren en ondersteunen, zodat je werknemers gelukkig en productief zijn op het werk.
IT-ondersteuning voor OS‑integratie en migratie.
De ondersteuning voor IT‑medewerkers die je nodig hebt bij de implementatie van macOS, iOS of iPadOS binnen je organisatie. AppleCare OS Support biedt ondersteuning via telefoon en e‑mail voor problemen bij integratie en migratie.
Veranderingsbeheer
Het aanpassen van uw IT-infrastructuur is de basis voor snelle adoptie. De juiste ondersteuning voor verandering is wat het bindt en activeert.
We trainen uw gebruikers op hun Apple apparaten en ondersteunen ze in de nieuwe manieren waarop ze die gaan gebruiken. We kunnen ook documentatie, gepersonaliseerde instructievideo's en speciale Apple Workplace-experts leveren.
Doe mee aan onze virtuele hands-on sessies van 90 minuten over macOS Ventura, zodat je de dingen die je het meeste doet nog beter kunt doen. Wij zijn er voor iedereen, ongeacht of je nu een nieuwe Mac-gebruiker bent of een ervaren Mac-gebruiker! Door macOS Ventura Basics te verkennen, ontdek je de basisonderdelen die jouw Mac fantastisch maken.
we zijn de enige one-stop-shop Apple
Authorised Enterprise Reseller in België