Econocom
Groep

De eerste digitale hoofdaannemer in Europa.
Econocom ontwerpt, financiert en begeleidt
de digitale transitie van grotere bedrijven
en publieke organisaties

Een globaal aanbod

Sinds haar oprichting 50 jaar geleden is de groep Econocom een pionier in het creëren van oplossingen die bedrijven en overheidsinstellingen ondersteunen bij hun digitale transformatie.
Onze oplossingen, gericht op de ontwikkeling en transformatie van de werkplek, audiovisuele technologie & digital signage en infrastructuren, omvatten ook de financiering van strategische assets.

Wij zijn een van de weinige Europese spelers die in staat is om de volledige expertiseketen van een digitaal project te coördineren en hiervoor de volledige verantwoordelijkheid te nemen: van hulp bij de keuze van de oplossing en het ontwerp van het project, tot de uitrol van de apparatuur en het beheer ervan, inclusief de aankoop of leasing van apparatuur, de aanpassing ervan, de bijbehorende of beheerde diensten en het refurbishen van de apparatuur aan het einde van de levensduur.

One team

econocom is een groep van deskundige organisaties die gepositioneerd zijn in verschillende strategische digitale segmenten.

Meer weten

kerncijfers 

2,7

miljard omzet in 2024

8450

medewerkers wereldwijd 

16 landen

wereldwijd 

50 jaar

ervaring 

onze locaties

One spirit

onze bedrijfswaarden
& betrokkenheid

De gepassioneerde inzet en ondernemende bedrijfscultuur waarmee een gunstig innovatief klimaat voor onze klanten gecreëerd wordt, is gebaseerd op waarden die onze acties en ons succes onderbouwen.

moedig

Geniet van het risico dat ondernemen met zich mee brengt. 
Doe wat niemand anders heeft geprobeerd en innoveer.
Het betekent ook lef hebben en angst overwinnen, zodat we iets bruikbaars creëren.

oprecht

Doe wat je zegt en zeg wat je doet.
Het betekent ook samen dezelfde richting kiezen en iets opbouwen/aanpassen.
Handel in de geest van het contract en verschuil je niet achter de kleine lettertjes.

anticiperend

Het betekent snel reageren, zodat we hetzelfde tempo houden als onze klanten.
Volg de vragen die we ontvangen proactief en adequaat op.
Het impliceert ook leren van fouten en veerkracht tonen.