ESM | Enterprise Service Management, de ITSM oplossing voor elk afdeling

Los de grootste IT-hoofdbreker van uw organisatie op Houd uw gebruikers tevreden. 

breid automatisering en consistentie uit naar elke afdeling van het bedrijf met Ivanti

Een moderne service delivery ervaring hoeft niet beperkt te blijven tot IT. Moderne enterprise delivery voor iedereen!

Ivanti Enterprise Service Management (ESM) gaat verder dan ITSM en automatiseert zakelijke dienstverlening over alle afdelingen in uw organisatie.

Ivanti Service Manager breidt voortdurend uit en innoveert de functies om in lijn te blijven met de snel groeiende bedrijfsverwachtingen en om de gebruikerservaringen te verbeteren (ref. ESM-functies).

Om elk type klant in staat te stellen om een schaalbare oplossing te implementeren, aangepast aan het bedrijf, is een flexibel licentiemodel beschikbaar dat kan worden aangepast aan elk type klant

Tegelijkertijd is Ivanti Enterprise Service Manager volledig geïntegreerd met elk ander oplossingsblok binnen het Ivanti « Unified IT » oplossingsportfolio.

enkele voorbeelden van service delivery in verschillende afdelingen van de onderneming

Human Resources

Behandelen van verlofaanvragen, wijzigingen in ziektekostenregelingen, opleiding en personeel, salarisaanvragen en inwerken van nieuwe werknemers.

Opleidingen

Zoeken van cursusaanbod of programma's; beheer van goedkeuringen van de kosten voor betaalde cursussen.

Juridisch

Controleren, goedkeuren en waarmerken van documenten; opvragen van standaardcontracten of juridische formulieren.

Beveiliging

Inwerken van nieuwe werknemers en uitvoeren van veiligheidscontroles.

Klantendienst

Omgaan met een groot aantal verzoeken en opvolging.

Facilities & Administratie

Beheer van aanvragen voor herstellingen, kantoorverhuizingen en meubilair. Aanvragen van kantoorbenodigdheden, beheer van afdruk- en verzenddiensten en organiseren van vergaderzalen.

ESM-functies

  • Service Management voor IT, HR, Facilities, enz.
  • On/off boarding van werknemers
  • Mobiele selfservice app
  • End-to-end automatisering van bedrijfsprocessen
  • Chat & chatbot
  • Spraakintegratie en -automatisering
  • Geavanceerd beheer van de levenscyclus van activa
  • Softwarelicentie optimalisatie
  • + 400 ingebouwde taken
  • Verbinding met meer dan 2.000 toepassingen
  • Geavanceerde BI-rapportage en dashboards

Enterprise Service Management met econocom & Ivanti

Onze geïntegreerde IT Service- en Asset Management-aanpak helpt de productiviteit van het personeel, de kwaliteit van de gegevens en de dienstverlening voor IT en daarbuiten te verhogen. Dit alles terwijl het eenvoudiger wordt om leveranciers en tool instances te consolideren, zelfs wanneer de vereisten toenemen.

Service Management

Geniet van moderne dienstverlening voor IT en daarbuiten.

IT Asset Management

Beheren en optimaliseren van IT-middelen, van aankoop tot verwijdering.

Optimalisatie softwarelicenties

Beheren en optimaliseren van IT-middelen, van aankoop tot verwijdering.

SAP licentie optimalisatie

Zorgen voor controle over de SAP-licentiekosten en klaar zijn voor de volgende SAP-audit.

Spraakauto-matisering

Integreer telefooninfrastructuur met uw IT service management omgeving.

End-to-end automatisering

Maak gebruik van automatisering in al uw IT-systemen.

IT Rapportage

Maak prachtige rapportages van IT-gegevens voor bijna elk IT-hulpmiddel dat u gebruikt.

Zelfherstellend

Hyperautomatiseringsplatform om zelf te herstellen, zelf te beveiligen en zelf te bedienen, van cloud tot edge.

hoe econocom uw leven gemakkelijker maakt

onze klanten praten over ons

Zonder de ondersteuning van een Enterprise Service Management oplossing is het onmogelijk om op een gestructureerde en geïntegreerde manier de vele aanvragen, veranderingen, incidenten en problemen op te volgen conform de vereiste ISO normen en klanten verwachtingen (SLA). Infrabel heeft gekozen om met IVANTI Enterprise Service Management in zee te gaan voor AlphaCloud (het datacenter van infrabel), met ECONOCOM als integrator, omwille van het evenwicht tussen kost, functionaliteit, kwaliteit, flexibiliteit en snelheid van handelen. Deze oplossing blijkt dus een perfect match te zijn ten opzichte van onze behoeften.

Aernout De Beurme, Operations Manager AlphaCloud 

One digital company