Ben jij klaar voor het hybride kantoor? Nu we met kleine stappen terugkeren naar kantoor, moeten we vaststellen dat we niet terugkeren naar wat we voor de corona pandemie gewend waren. In veel organisaties is het aantal werkplekken soms drastisch teruggeschroefd waardoor het beheer van werkplekken, maar ook het beheer van vergaderzalen en bezoekers cruciaal is geworden.
wat je zal ontdekken in deze video podcast
- Hoe zorg je ervoor dat jouw medewerkers frictieloos kunnen vergaderen als een deel van hen thuis en een ander deel op kantoor wil aansluiten?
- Hoe bouwen we onze kantoren om naar een experience center?
- Zijn grote vergaderruimtes gedoemd om te verdwijnen?
- Hoe zorgen we dat vergaderingen dynamisch verlopen?
- En hoe ziet de toekomst van onze werkplek en onze vergaderplek eruit?
hybride kantoor: flexibiliteit wordt het nieuwe normaal
De covid-19 zal een onmiskenbare invloed hebben gehad op de evolutie van de organisatie in het kantoor. Sindsdien zijn de vergaderruimtes leeg gebleven en is videoconferencing massaal aanvaard.
Ontdek het in onze whitepaper :
- Back-to-office strategie: in 4 stappen veilig terug naar kantoor
- Voor welke activiteit kies je welke ruimte?(presenteren, creëren, beslissen, enz.)
- Hoe richt u uw vergaderzalen in in een hybride kantoor?
- Hoe werkplekken beheren en reserveren in uw hybride kantoor