Klantentevredenheid Econocom stijgt opnieuw volgens IT Outsourcing Survey van Whitelane

nieuws
published on 06-03-2023

De outsourcingklanten van Econocom zijn voor het kalenderjaar 2022 opnieuw erg tevreden van onze diensten. Dat blijkt uit de jaarlijkse IT Outsourcing Survey van Whitelane. Met een tevredenheidsscore van 77 procent bezet Econocom de derde plaats in de subcategorie ‘Diensten voor de werkplek’. Daarmee gaat Econocom vier plaatsen vooruit. Ook op algemene klantentevredenheid scoort Econocom met 77 procent beter dan vorig jaar.

De IT Outsourcingstudie van Whitelane peilt ieder jaar naar de tevredenheid van klanten over hun IT-dienstverleners en outsourcingpartner(s). Econocom gaat er voor het tweede jaar op rij op vooruit inzake klantentevredenheid en duikt opnieuw de top 10 binnen voor algemene klantentevredenheid. Met een score van 77% is Econocom een van de ‘strong performers’ in de sector. Ten opzichte van 2022 gingen we er 7 plaatsen op vooruit.

In de subcategorie ‘werkplekdiensten’ haalt Econocom met een derde plek mooi het podium. Ook hier zegt 77% van de klanten dat ze tevreden zijn van de diensten die Econocom levert. We doen daarmee vier plaatsen beter in het klassement ten opzichte van vorig jaar.

Het motiveert enorm dat onze tevredenheidsscore jaar na jaar stijgt. Dit resultaat zet ons aan om verder te gaan op de ingeslagen weg, en ons dagelijks te blijven inzetten voor de tevredenheid van onze klanten. We zullen daarbij nog sterker inzetten op onder meer accountmanagement en ook op transformatieve diensten willen we volgend jaar opnieuw goed scoren. Verbetering en innovatie hebben onze continue aandacht”, aldus Chantal De Vrieze, CEO van Econocom Belux.

Het volledige rapport van Whitelane vindt u hier.

One digital company